brz i pregledan sustav evidencije i naplate odvoza i zbrinjavanja otpada
Program je namijenjen komunalnim tvrtkama koje pružaju usluge odvoza i zbrinjavanja otpada, upravljaju grobljima te ostalim komunalnim djelatnostima. Pokriva cjelokupno poslovanje te se obično isporučuje kao dio ERP sustava direktno povezan s računovodstvenim programom (u prvom redu zbog automatizacije knjiženja i integracije evidencije naplate).
Program je izrađen s ciljem da omogući brz i pregledan rad korisnicima. Obračuni se vrše jednim klikom, uz automatizirano razvrstavanje računa/obračuna za ispis, slanje e-mailom ili kroz sustav eRačuna. Korištenjem 2D koda, program kroz automatsku obradu izvoda banke zatvara većinu uplata tako da je rad korisnika u tom segmentu izuzetno olakšan. Pored evidencije i obračuna odvoza, program se može koristiti za vođenje i evidenciju grobnih naknada te evidenciju i naplatu raznih usluga nevezanih uz otpad. Iz programa se mogu slati opomene, IOS-i te prijedlozi za ovrhe. Osim automatskih obračuna putem sustava čipiranih spremnika, obračuni se za pojedine kategorije ili korisnike mogu vršiti i ručno naredbom.
U razdoblju uhodavanja u rad s programom pružamo direktnu podršku i poduku kroz online spajanje programom Teamviewer (i kasnije, ovisno o odabranom paketu održavanja). Sigurnost programa i podataka je na visokoj razini. Pored automatiziranog višestrukog backup-a, program evidentira rad u programu te se jednostavno može vidjeti kad je tko poduzeo koju radnju ili pristupio kojem elementu programa. Za svaki element programa i izvještaj se može odrediti pravo pristupa i rada.